TCHILLIDILLLLAR I MIN HATT

Känns så jäääääääävla bra att vara klar med alla proven, seminarium och alla andra skittråkiga skoluppgifter, dags för lite påsklov nu weheiiii. Hoppade första lektionen imorse för att jag skulle plugga till svenskaprovet, vilket istället resulterade i att jag sov till kl 10....icke brå. Hann läsa lite i bussen påväg till skolan och lite efter idrotten, som tur var väl att provet inte var så svårt. Blir nog ett VG iallafall, hoppas hoppas. Efter skolan tog jag och Hanna bussen ner till stan för att äta världens godaste pastasallad på Vivaldi, så nu sitter jag här mätt som tusan och ska snart ta mig en liten tupplur, ikväll blir det spinning och core med laget, kommer va dööööd efteråt, men det är det väl värt. Blir ju stark som en oxe........ Ha en fortsatt bra torsdag, tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0