VARFÖR SKA DET ALLTID VARA NÅGOT SOM ÄR FEL?

Sitter här som ett fetto och smäller i mig kakor, bästa som finns typ. Hade damp idag på träningen också för att den gick ju helt åt helvete, klart ska man göra illa fot-fan när man precis blivit bra i låret, tchill. Alltid ska det vara nåt. Vill ju ba börja tjura typ. Efteråt, arg som ett bi åkte jag direkt till Lidl för att köpa energidricka, nom nom. Gick runt i 1 år där för att jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle köpa, fett mobbad. Nu ska jag tillbringa resten av dagen i soffan framför OTH, sedan kanske jag borde fixa i mitt rum också, spackla, slipa, måla osv, händig kvinna jappjapp. Ikväll ska jag iallafall träffa mina tjejer, och förhoppningsvis får dom mig på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0