JUL-OS_WIDÉNSKA

Hade Jul-os med skolan vilket innebär att alla klasser ska klä ut sig till något juligt samt deltaga i en massa tävlingar. Jag och min klass klädde ut oss till Grinchen, tyckte vi lyckades ganska bra! Vi vann utklädnadstävlingen men kom tyvärr bara delad tvåa i själva tävlingen när vi tävlade mot alla andra klasser. Hade varit nice att komma 1a för tredje året i rad, men men så kan det gå!

Jag och Simon!


Haha söööötisar!


Lagbild!
Söta Amanda är det som tagit alla bilder! Så duktig så!

Tove och jag - lyckliga när vi gör mål:P Vrf kollar Adam snett på oss?...........

Inge mer fokuserade...

Tove, Amanda, Anna och jag.

Langar mördarblicken!!!!!!!

Hahahaha riktiga barn:(

Kalle brooooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0