POLISBILAR, ANABOLA OCH GRINCHEN

Heter man Isabelle Burlin och somnar innan klockan 1 och vaknar strax efter 6 vet man att man gjort framsteg. Vaknade dock typ 2 gånger under natten av olika konstiga drömmar. Körde bland annat bil på fel körbana, backade in på grannens tomt och förstörde gräsmattan och en massa buskar, körde in i en polisbil (woho, vad duktig!!!!!) och blev tillfrågad om jag ville köpa anabola, hahaha herregud konstiga drömmar var det ja. Känns dock underbart att jag är pigg för första gången en måndagsmorgon!

Idag börjar jag klockan 9 och slutar 10. Efter det ska jag till Malmaberg för att stå och sälja lotter i två timmar för mitt lag, fy.fan.vad.drygt.och.kallt. Men aja, det är bara att bita ihop. Sen måste jag hem och skriva klart mitt samhällsarbete och någon gång under dagen måste jag hinna förbi Rudbeck för att hämta en tomterock. Imorgon klär jag och min klass nämligen ut oss till grinchen i den årliga tävlingen "jul-os" som våran skola arrangerar för oss. Blir det en vinst för oss tredje året i rad kanske? Tagggggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0