SÄLLSKAPSSJUK

Förra veckan önskade jag att jag var sjuk, så att jag kunde få vara hemma från skolan eftersom jag är skoltrött som in i hell. Nu när jag väl har feber och ont i halsen, så vill jag inget hellre än att bli frisk. Okej, första dagen hemma är väl ändå rätt chill, man är ensam hemma och kan göra precis vad man vill utan att nån klagar på en eller säger åt en vad man ska göra. Andra dagen börjar man tröttna, det finns ju absolut ingenting att göra, och inte orkar man göra något heller. Missar massa träningar gör man också, konditionen blir sämre och inte nog med det kommer man få ett helvete när man kommer tillbaka till skolan igen. Att vara sjuk suger, imorrn ska jag gå till skolan, och sedan träna på kvällen, hur mycket min kropp än säger ifrån. BLÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0