WHEN I'V GOT PLENTY OF THINGS TO DO I'M ALWAYS FINDING MYSELF DOING NOTHING

Hej hååååå. Sitter och försöker komma på nåt vettigt att göra tills det är dags att bege sig till träningen, det är 1,5 h kvar och frågan är vad man ska hitta på under den tiden. Blir väl det vanliga, MAAAAAT. Eller så får jag väl kika på tv eller chilla vid datan, well well något kommer jag väl på.

Imorrn ska jag och min klass till Sälen förresten, eller ja Kläppen egentligen. Blir nog lite smått najs sådäraaaa. Ska åka snowboard för första gången i mitt liv och ja vi får väl se om jag överlever. Kl 8 imorrn drar vi, och då väntar en 5 h lång bussresa. Ska ta med mig massa godis hihi för den som ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0