EN SÅN DÄR LITEN LISTA


Tjeeeeeeeeeena :P


Du heter: Isabelle Vivianne Burlin

Smeknamn: Issa, Kisso, Izz, Bullen, Burre, Burlin, Ibb, Isballe, Bell, Bellis, Bella, 
Låt som när du är ledsen sörjer till: Vadå sörjer, fan e det?! Jag är glad!
Vad tror folk om dig: Social, trevlig, rolig kanske? haha jag vet inte..
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och mina ben.
Hur imponerar man på dig: Någon som kan vara sig själv rakt igenom, som står för vad den tycker och som kör sitt egna race lite grann. En människa som känner sig trygg i sig själv, en med bra självkänsla helt enkelt.
Brukar du skratta för dig själv? Jamen självklart, mina skämt är ju dom roligaste.
Äger du några converse: 6 par.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Är du allergisk mot något: Nixpix
Hur svarar du i mobilen: Mobilen: ”Hallå?” / hemtelefonen: "Hej det är Isabelle!"
Brukar du komma i tid: I skolan, ja. annars inte haha…
När mår du bra: Bland vänner
Vad saknar du: Farmor<3
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent.
Är du blyg: Nä inte direkt
Sysslar du med någon idrott: Yes, fotboll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det tror jag faktiskt.
Har du spytt offentligt: Japp, usch.
Är du bortskämd: Lite kanske…
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag se Petter och September spela på Västerås Cityfestival, tillsammans med mina vänner.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag vet faktiskt inte..
Vad längtar du till: Holland!!!!!
Vad använder du för schampo: Det som står i duschen...
Hur gammal är du: 17 år (93a)
Tycker du om någon just nu: Javisst, jag tycker om en massa människor!
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: Hm…längesen, av glädje tror jag det var också.
Är du bra på att laga mat: Jag kan om jag vill.
Vilken är din favoritglass: Bananglass!!!!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, helt klart.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp.
Biter du på naglarna: Nej, usch!
Röker du: Nej, usch!
Hur ofta tränar/motionerar du: Flera gånger i veckan (fotboll).
Senaste låt du hörde: Lars Winnerbäck - Hugger i sten.

 

Nu ska jag fan sova, god natt på er. Fast jag kan ju lika gärna säga god morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0