29/6-11_WEDNESDAY_HANNAS_B-DAY


Bild lånad av Anna.

Vaknade upp hos Julia, rullade hem på cykeln för att byta om/fixa mig innan jag skulle vidare för att äta brunch hos nyblivna 18-åringen Hanna. Tog bussen till henne vid 12, blev hämtad i en vit suuuuperfin Cadillac på Kolbäcks järnvägstation. Väl hemma hos henne väntade redan några hungriga tjejor. När alla hade kommit blev vi bjudna på smoothie, pannkakor, scones, melon, och lite annat smått och gott. Efter maten chillade och fikade vi i det fina vädret innan vi begav oss till en brygga för att bada. 25 grader och sol = svensk sommar när den är som bäst. Tog bussen hem halv 5, och strosade runt lite på stan innan jag åkte hem och chillade. Hade en väldigt trevlig dag, och jag hoppas också att du hade en riktigt bra födelsedag Hanna!♥

Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2011-07-02 @ 12:15:35
URL: http://hahhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0