LAZY DAYS


Mammas gamla jeansshorts + skjorta, gammalt bälte, armband från H&M.

Misslyckades med att gå upp tidigt idag igen. Ställde klockan på 11 (tidigt för mig..) men snoozade tills alarmet stängdes av och jag somnade sött om. Borde kanske ta och köpa den här väckarklockan, för den skulle garanterat få mig upp ur sängen på mornarna! Nog om det, idag har jag inte gjort något vettigt alls. Det jag har hunnit med är väl en sväng till Plantagen samt Willys, med min mor och syster. Köpte en vit Begonia(?) som jag ställt i fönstret i mitt rum, vi får väl se hur länge den överlever. Resten av kvällen ska jag tillbringa framför TVn, (har förövrigt fått en ny TV till mitt rum hihi!) Sen tänkte jag baka en cheesecake också. Chillig söndag, det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0