NOT MY DAY TODAY

Det har verkligen inte varit min dag idag, vet att man ska tänka positivt men idag har det fan inte hänt nånting bra. Somnade "tidigt" igår (tidigare än vanligt) kl 12, och hade ingen webbdesign imorse så var ledig(okej, det enda bra med idag, hade visst fel höhö). Med 4 h sömn natten innan kände jag att jag behövde mycket mer sömn denna natt och det resulterade i att jag sov lite för länge innan jag gick upp imorse. Fick stressa för att hinna med bussen osv. Hann inte plugga till golfprovet på morgonen som jag hade tänkt, utan fick göra det på bussen istället. Eftersom jag bor där jag bor, och att skolan ligger där den ligger så är jag tvungen att byta buss varje dag jag ska till skolan. Trodde att jag skulle hinna till skolan ca 20 min innan provet skulle börja så att jag skulle kunna plugga lite då också, men icke sa nicke. Missade den andra bussen och fick ta mig in till stan för att kunna byta där till en annan buss (ah visst ni, krångligt värre) Inte nog med det så började det regna, kuuuuult. Kom dock precis i tid (okej en positiv grej till...) Provet i sig gick dock åt helvete och jag kommer nog inte få grönt kort, meeeen det skiter jag i (haha fan ska jag med ett grönt kort till när jag ändå inte kan spela golf?) I skolan, på idrotten kände jag av i mina benhinnor så kunde typ inte va med. När jag väl kommit hem la jag mig ute och solade nån timme, för skönt. Gick sedan in och la mig framför tvn och somnade, under min lilla powernap blev jag dock väckt två gånger. Först av en jävla plingklocka som skulle ringa 350 ggr, sedan av mamma som trodde hon skulle skjutsa mig till träningen kvart över 6 istället för 7, gaaaaaah låt mig få sova typ? På träningen nu ikväll kände jag av benhinnorna igen så även den gick åt helvete. Mjaaaaaaaa, imorgon blir nog en bättre dag. Och juste, grattis om du orkade läsa min bibel. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0