VI GÅR PÅ RAD, SOTIGA BARN, BARFOTAFÖTTER GENOM HELA STAN

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort, och imorgon är det måndag vilket innebär skola igen, blä. Men jag har iallafall hunnit med en hel del. Summerar min helg genom dessa ord: Spelat golf, ätit kebab, bakat kladdkaka, solat, umgåtts med fina vänner, skrattat, solat solarium, chillat på donken i typ 40 år, ätit glass, sett folk skämma ut sig, hängt på stan, "briljerat" på fifa, lärt känna nya människor, cyklat runt i princip hela västerås, och sovit alldeles för lite. // Nu tänkte jag avsluta denna helg med säsongspremiären av Solsidan, har ju saknat Ove!!!!

Update: Tydligen var det inte nya avsnitt som jag trodde (buhu...) utan det visas avsnitt från den allra första säsongen, fett tråååååååååkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0