BRA HELG

Har haft en klockren helg. Har umgåtts med världens finaste människor. Tävlat, skrattat, dansat och bara mått superduperbra. Har spelat paintboll för första gången i mitt liv vilket var lite läskigt (i början) men verkligen hur kul som helst. Har ätit tacos med mitt underbara lag och tyvärr blivit tvungen att ta "farväl" av vissa tränare. Har blivit skiträdd och nojig under tiden jag gick ca 7 km i mörker, ensam dessutom, bara för att vl är snea och inte skickar ut fler bussar till vissa bostadsområden. Har sluppit (hahaha är det ens ett ord..?) planera, och bara gjort det jag känt för att göra för stunden. Spontanitet är bäst. Har slutligen sovit alldeles för lite vilket har resulterat i en väldigt trött Isabelle. Söndagen tillägnas hemma och snart kommer mormor och morfar hit för att "fira" fars dag. Vi ska äta smörgåstårta och morotskaka, och jag ska passa på att göra det jag är bäst på, chilllllllllllllidilla. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0