GOD MORGON

Aloha! Ovanligt att jag är uppe så här tidigt på morgonen. Lyckades somna 12 igår då jag var hur trött som helst. Vaknade två gånger innan klockan ringde halv 7 imorse också! Så nu har jag redan hunnit äta frukost♥♥, något jag aldrig brukar hinna annars. Limpa med skinka, och till det drack jag vaniljte. Jag DÖR vad gott det var. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Önskar att jag kunde göra det varje morgon, istället för att stressa ihäl mig som jag annars brukar göra. Idag då? Jo jag ska först se till att ta mig till skolan, och efter det ska jag va med Hanna, och vi ska äta spicy. Wihuuu! Senare ikväll måste jag förbereda mig inför nationella provet i svenska som jag har imorgon, blä. Men måste man så måste man. Men nu måste jag sluta skriva så att jag hinner hoppa in i duschen och fixa till mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0