THE TALLEST MAN ON EARTH

Kom hem för en liten stund sen. Det blev en PW på ca 50 min, samt lite backträning så jag var ute i en timme ungefär! Känns så skönt så här efteråt! Mitt psyke brukar inte klara att träna själv, men det gick finemang idag. Är faktiskt riktigt motiverad till träning nu. Inte fotboll (tyvärr..) men typ styrketräning och kondition. Funderar på att simma på söndag men vi får se hur det blir. Just nu sitter jag och lyssnar på The tallest man on earth och äter yoghurt med banan, körsbär, hallon, jordgubbar, hjortron och svartvinbär. Ibland är det bra att kunna plocka lite vad som helst från trädgårdens alla buskar och träd (inte banan då, bor inte i djungeln även om man kanske skulle kunna tro det..) Snart ska jag hoppa in i duschen och möta upp Jennie på stan. Sen drar vi till Tidö och chillar hos henne, kollar på idol osv. Have a nice day people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0