ELVA SANNINGAR

  • Jag älskar alla sorters sötsaker, så som glass, godis, kakor, bullar. ja you name it!

  • Jag är rädd för hajar, mörker och droger.

  • Jag älskar att resa och upptäcka nya saker och platser. I framtiden ska jag resa mycket och upptäcka världen!

  • Jag har aldrig haft ett riktigt jobb.

  • När jag var liten var jag en riktig pojkflicka. Jag vet att många tjejer idag är rädda för spindlar, insekter, ormar osv. Det är inte jag med tanke på att det var mina favoritleksaker när jag var mindre. Medans de flesta tjejerna lekte med barbiedockor och bebisar roade jag mig med mina plastdinosaurier, ormar, spindlar, insekter etc.

  • Från förskolan fram till 3e klass hade jag glasögon.

  • Jag tycker att det är roligt att fiska, lite konstigt med tanke på att jag har ganska dåligt tålamod.

  • Har ofta väldigt svårt att sova.

  • Jag spenderar oftast mina pengar på mat.

  • Jag tycker att det är roligt att sitta och titta på folk som går förbi när jag är på stan exempelvis.

  • De jobbigaste känslorna enligt mig är ångest, rädsla och nervositet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0