VINRÖD KJOL

Eftersom jag inte äger en endaste kjol, så fick jag för mig att sy en ikväll. Det tog ungefär 1 timme, med väldigt mycket hjälp av mamma hehehe, man skulle väl i stort sätt kunna säg att det var hon som sydde den (jag fållade, och nålade..) Skulle ju givetvis prova kjolen för att se om den passade efter att mamma sytt. För att ta reda på om vi behövde göra några justeringar osv osv. ni fattar. MEN tror ni inte att jag lyckas spräcka sömmen då eller?? JO MEN DE E VÄL KLART!!!!!!:):):):) När jag skulle dra över den vinröda skapelsen över röven så spack sömmen. Då var det bara att dra fram symaskinen igen för att laga. Mamma tröttnade på att sy så hon överlämnade det till mig (och jag som typ bara hade träslöjd i skolan, kändes ju bra...) MEN det gick bra! Jag lagade den som den designer jag är :P. Kan ju tala om för er att den är MYCKET finare och kortare i verkligheten (fattar inte vrf det ser ut som en tant-kjol för????) Aja, nöjd är jag iallafall. Hoppas den inte spricker imorrn när jag har på mig den i skolan bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0