ALWAYS SO CLOSE BUT FAR AWAY

Hade en fin helg bestående av lite käk på stan, en myskväll med go en vän, en fotbollsmatch, samt lite firande av en nybliven 17-åring. Så jag är nöjd! 

Idag har jag dock bara glidit runt här hemma och gjort absolut ingenting, fast det är skönt det också. Brukar lyckas ganska bra med att skjuta upp alla läxor till dom här ångestfyllda dagarna som inträffar i slutet av varje vecka och självklart har jag även gjort det denna gång också. Så nu sitter jag här med papper och böcker upp till knäna, men det är ju roligt det också! NOT. Nu ska jag fortsätta kolla klart en film jag satte på för nån timme sen men som jag lyckades somna till (kanske var det ett bevis på hur dålig den var eller så var jag bara trött, vad vet jag) Hoppas ni också har haft en bra helg finisar! Puss å kjaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0