MYS

Har även idag tillbringat min överflödiga tid på stan med två vänner. Vi fikade, 2 gånger. Gick i affärer och pratade massa, massa. Bestämde även att jag ska åka och simma på söndag, samt basta. Måste göra av med lite energi nu när jag inte har fotboll på ett tag, gillar att simma och då kan man ju basta efteråt också, mys!
Nu har jag äntligen kommit hem och fått landa i soffan. Har precis tryckt i mig en burk tonfisk (orkade inte göra mat..) och så fort jag skrivit klart detta inlägg ska jag byta om till mjukiskläder och chilla framför tv'n. Förstår mig inte på de som kan gå runt med typ jeans hemma?! Alltid när jag kommer hem från skolan tar jag av mig alla smycken samt andra obekvämligheter, sätter på mig mina mysigaste mjukisbyxor och gärna en t-shirt som är flera storlekar för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0