JUST BECAUSE I'M LOSING DOESNT MEAN I'M LOST

Har haft den här låten på hjärnan hela dagen idag. Har lyssnat på Coldplay väldigt mycket på senaste tiden. Kommer garanterat ha längtat sönder mig själv fram tills dess att deras nya album hamnat på spotify, dock med undantag om det skulle ske inom en ytterst snar framtid dårå. Antar att youtube får duga ett tag till.

Idag då? Jag vaknade kl 1, älskar att sova länge! Drack en fet kopp kaffe och chillidillade fram tills klockan blev 5. Då begav jag mig ner på stan. Har nog aldrig varit så stolt och glad efter en shoppingtur som då. Var i extas och superduperlycklig efter att ha insett att mina inköp endast kostat mig 279 kr! Hahahaha hur töntig får man bli egentligen. Fick iallafall med mig hela TRE stickade tröjor + ett H&M-puder, och det är fan jävligt bra jobbat med tanke på att det var sånt som jag verkligen velat ha. Nåväl. Har varit på IKEA en sväng idag också med min mor och syster. Tog en titt på/i min spegel som inom en snar framtid ska sitta uppe på min vägg (så fort vi får låna mormor&morfars släpkärra...spegeln får inte plats i bilen..). Köpte även ramar till mina kort, en jättesöt vas, och blockljus till min nya ljuslykta. Ni får se sen!! Nu ska jag forsätta lyssna på Coldplay och måla mina naglar i nån trevlig färg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0