.

När det redan ligger en irritation bakom det hela och när du medvetet gör det värre, får det mig att bli så otroligt förbannad. Det kan verkligen få mig att säga onödiga saker och det är du väl medveten om. Det här tar du givetvis användning utav och vänder alltid konflikten mot mig, du riktar allt mot mig precis som om allt bara skulle vara mitt fel. Men du har en lika stor del i det här som jag har. Det är som om det är okej att göra fel när det är du som gör det, för att du målar alltid dig själv till offer. Men när någon annan gör något, då är det alltid fel, och då är det självklart så himla synd om dig.

Ja, stackars stackars dig, skärp dig för fan.

Kommentarer
Postat av: olle

gumman?:( finns om du vill prata<3

2011-09-09 @ 16:31:01
URL: http://olivis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0