BLÅKLINT

Gick upp vid 11 idag, trött som ett as. Åkte till IKEA med mor, köpte en träbyrå, blåklintsblå bets-färg, silver-ramar samt nya batterier till min kamera. Ägnade kvällen åt att sätta ihop byrån samt måla den. Detta kommer bli så bra tror jag! Vill få in lite färg i mitt rum som just nu bara är vitt. Satte även in två blyertsteckningar i dom nya ramarna. Nu måste jag bara komma på vart jag ska sätta upp dem haha. Imorgon fortsätter jag på mitt garderobsprojekt också. Två garderober (förhoppningsvis tre, måste bara övertala mamma om min briljanta idé först *moahah*) ska rivas och min säng ska flyttas in i det lilla utrymme som då kommer att bildas! Kommer bli mycket jobb att göra, men som den händiga kvinna jag är så blir det nog inga problem. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0