PRODUKTIV..

..är vad jag har varit idag! Jobbet ringde och väckte mig klockan 7 imorse och undrade om jag kunde jobba. Somnade kl 3 inatt så lagom sliten arbetsdag blev det väl, meeeeen jag kämpade på!!! När jag slutat åkte jag till Bäckby för "arbetsintervju" eller ja, det var väl mer en form av introduktion. Jag ska nämligen börja dela ut reklam från Svensk Direktreklam på helgerna nu haha. Cäsh is kinggggg ni vet. Efter det köttade jag och Emelie på friskis, lite mer än 5 km på löpbandet (LAGOM LÖK!!!!) och sen lite styrka på det. Nu öser jag i mig mat som en man på 100 pannor :) Ska hoppa in i duschen och sen somna med körkortsboken i famnen, älskling<33333333333333333 hörs bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0