PLUS & MINUS


source: weheartit

+ vaknat tidigt trots att jag somnade runt 4 pga superbowl inatt
+ ledig från skolan
+ gjort klart en uppsats i tid
+ coldplays nya album finns ÄNTLIGEN ute på spotify
+ när mor kommer hem har hon kesella med hallonsmak, två granatäpplen och mörk choklad med sig till mig
+ världens godaste chokladbollar står i kylen och väntar på att ätas upp
+ febern har gått ner
+ hörde mamma och pappa prata lite om en resa vi ska åka på snart förhoppningsvis

- varit hos läkaren angående min feber och halsont osv
- får inte reda på vad som är fel för än på torsdag
- ljudet på min nya dator "skrapar" och "skorrar" när jag lyssnar på musik vilket jag retar sönder mig på
- måste snart börja plugga till ett prov om judendomen jag har i veckan
- min ilska och irritation har gått ut över min familj vilket jag ångrar och måste jobba på att få bort

skönt att plussen är fler än minusen iallafall. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0