SISTA MINUTEN?

pic1:unknown | pic2: by me (Malta 2010)

Igår när jag och Tove var på Ticket och kollade upp lite grejer angående våran klassresa blev jag väldigt, väldigt, väldigt sugen på att åka utomlands. Det var längesen jag var utomlands med min familj. Vi brukar försöka komma iväg minst en gång per år, fast de senaste året har vi inte kommit iväg pga olika omständigheter. Det senaste landet jag besökte var Holland sommaren 2011, och jag ska inte säga att jag inte hade kul då för det hade jag verkligen! Men det jag saknade på den resan var värmen och ett hav att bada i.

Just nu saknar frihetskänslan, att ta dagen som den kommer (fast det brukar jag typ alltid göra hehe..), att inte ha några måsten, att ligga på stranden och äta färsk frukt, att sola och bli brun, att bada i havet (♥) att äta god mat, att gå på restarurang varje kväll, att lära känna nya människor, att lämna gråa tråkiga Sverige bakom mig, att bara ha det jävligt bra, det saknar jag. Ska försöka övertala mor och far min, hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0