SÖNDAG

Heeeeeeeeej. Idag vaknade jag kl 11 (wiho, framsteg!), åt frukost, chillade lite osv. Senare åkte jag och mamma till mormor & morfar, för att fika + lämna lite grejer. Vi satt och pratade om jobb inför framtiden osv osv, och dom har tydligen fått för sig att jag ska bli undersköterska....jahapp men vad kul då, ni har inte tänkt på vad JAG vill kanske? (Fast jag vet iofs inte vad jag vill göra efter studenten..aja) Senare åkte jag och mamma och övningskörde. Det var kul och det gick väldigt bra idag, körde på vägen, ännu ett till framsteg hihi. Tyckte dock att det var lite skämmigt när jag fick möte, eller om någon körde bakom mig..anser mig inte vara tillräckligt duktig för att ens få vistas i trafiken haha, men men..ska man bli bättre så måste man ju öva. Nu sitter jag i sängen och tar det lugnt bara, har inte ätit någon middag än så hade tänkt göra det nu innan jag svälter. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0