DET GÅR BRA NU

Det finns några människor i min närhet som inspirerar mig. Såna som tar tag i saker på en gång, följer sina drömmar och inte låter någon stoppa dem, de som genomför saker utan att skjuta upp allt till morgondagen. Jag vill också bli så. Ansvarsfull och produktiv. Därför tog jag idag tummen ur röven och sökte jobb på både McDonalds och via kommunen. Hörde även av mig till ett lag jag förmodligen ska provträna med imorgon. Och i veckan ska jag lämna ut mitt CV till några butiker i stan, för vet ni vad? Jag har bestämt att inom en snart framtid så SKA jag ha ett jobb, jag ska tro mer på mig själv, och jag ska framförallt VÅGA.

Kommentarer
Postat av: hanna

WOHO! Hejja issaaa

2012-03-13 @ 18:28:08
URL: http://hahhanna.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv hanna: hihi ja, måste ju peppa mig sj lite!!!

2012-03-14 @ 16:59:05
URL: http://inmydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0