WINGED WOLF TATTOO

Blir så himla glad för all respons jag får av människor på facebook/twitter/instagram angående mina bilder jag lägger ut. (FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM >>> isabelleburlin <<< ELLER SÖK EFTER MIG PÅ FACEBOOK OM NI VILL SE MINA BILDER) Tycker det är skitkul när folk frågar om jag kan hjälpa dem med skisser till tattueringar eller tavlor etc. Tusen tack! Skulle ni vilja att jag börjar uppdatera mer här i bloggen om min "konst" förresten haha?  
 
Den här bilden är till en tjej som vill göra en fortsättning på sin tattuering. Den runda "ringen" vargen sitter på har hon på sin handled, (med ett motiv i givetvis, symbolerna för "tro hopp & kärlek" rättare sagt). Det jag har blivit bedd om är att skissa dit en varg med vingar, och så här långt har jag kommit hittills! Försökte att skissa upp bilden med blyerts på ett vanligt papper men beslutade mig senare för att göra detta på datorn istället. Är van vid att använda mig av datorn när jag illustrerar just hundar och vargar (haha fråga mig inte varför, long story). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0