LATELY

Använt mina nya vans i kombination med svarta jeans, vit stickad tröja och paljettsnapback.


 
Fått besök av kusiner, umgåtts med familjen under påskhelgen, firat morfar, ätit middag och massa påskgodis, gått på isen, njutit av solen på bryggan ute på Östra Holmen. 
 


Ätit god frukost i sällskap av en av mina bästa vänner, spelat badminton med mina boys samt käkat pizza på Kajens med min finaste.


 
Så himla känslosam på senaste tiden, är lyckligare än på väldigt länge men har även gråtit mer än vanligt. Trots att det är svårt att inte göra det så försöker jag att inte tänka så mycket. Ska leva och njuta av nuet.

Kommentarer
Postat av: Carolin

2013-04-08 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0