<3

Åh, idag är jag glad. Började dagen med julavslutning, känns super med lov, äntligen! Verkligen välbehövligt. Min klass sjöng för mig idag också, jag satt i mitten på en bänk medans dom stod i en ring runt mig i idrottshallen och sjöng hahaha, söta... Har fått massor av fina presenter av släkt och vänner, samt ätit god lunch med två av mina bästa vänner, fikat med mormor och morfar + familjen. Snart ska jag iväg till Sandra då vi ska laga en god middag och "fira" mig igen, samt byta lite julklappar. Nu ska jag iväg och lämna syster min i köping, sedan åker jag och mamma iväg och köper en julgran! (KATASTROF typ att vi inte har köpt nån julgran än!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0