UNTIL YOU GET THAT FREEDOM

2 dagar till min födelsedag, 2 dagar!! Känns jättekonstigt men jag längtar som tusan, jag fyller ju typ aldrig år haha! Sedan är det julafton på fredag också. Jag brukar gå omkring och längta efter den dagen hur länge som helst, men i år har jag haft tankar på massa annat så har inte hunnit riktigt. Dagarna har bara flutit på och så nu, vips! så är det snart julafton, knas.

Idag ska jag sova tidigt, fick ca 5 timmars sömn inatt, på grund av en viss samhällsuppgift som jag och Freddie var tvungna att göra klart, haha förstå hur dåliga vi är på att plugga när vi inte ens hinner göra klart 9 uppgifter på 4 timmar! Well well, nu är det bara psykologi-uppgiften som ska göras och lämnas in, sen är jag friiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0