"HEI BLÅGGEN"

Tjapppalappappapaaa. Har precis kommit hem från skolan, och sitter just nu och lyssnar på musik och försöker tina upp tårna. Har börjat inse att converse kanske inte är det bästa sko-valet när det är 2 dm snö ute. Idag hade jag förövrigt haft nationellt prov i engelska, gick väl hyffsat bra (trodde nämligen att det skulle gå sämst), så det känns skönt att ha det överstökat iallafall.

Nu ska jag snart börja cleana upp efter bombnedslaget i mitt rum, så att min mor blir lite glad. TJINGTJONG!


Kommentarer
Postat av: carianne

svar; haha jag gav upp en stund å skrev nästan hela typ en halvtimme senare....



snyggis du eee btw!

2010-11-25 @ 17:03:42
URL: http://cariannebaly.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0