GLAD..

....är ett ord som beskriver mitt humör ganska bra just nu.

Idag var det första dagen i skolan, det var faktiskt kul att se allas ansikten igen, okej nu ljög jag. Inte allas, men de flestas. Känner mig ganska taggad inför detta år, mitt sista år på gymnasiet. Jag går i 3an nu, lite sjukt egentligen. Det var ju inte alls längesen jag satt där i aulan i väntan om att få träffa min nya klass, supernervös över att jag inte kände en enda person. Tiden går fort, ibland kanske lite för fort. Man får göra sitt bästa för att kunna hänga med. Men nu sista året ska jag verkligen lägga ner den tid som krävs och göra mitt absolut bästa. Ska fokusera på det viktiga och vad som får mig att må bra, allt annat kan utebli. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Julia bt

va söt du är min vän!

2011-09-07 @ 03:40:38
URL: http://juliatengsvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0