SÄLEN DAG 2

När man vaknade upp och insåg att det var -20 grader ute, och sedan veta att vi skulle ut och åka längdskidor på fjället i sisådär 1 mil ångrade man sig rejält att man inte lagt sig tidigare natten innan. Otroligt nog var jag och Tove uppe först faktiskt. Frukost och packa ryggsäckarna stod först på listan och det fixade vi relativt snabbt. Allt packades sedan in i bilarna och vi allihop begav oss till fjället där vi skulle åka ut på tur.


Tove e cool:P:P:P::P

Svinkallt var det men solen sken ändå, ju längre upp vi åkte desto blåsigare blev det. Vägen upp med längdskidor + packning på ryggen var helt klart jobbigast, vi alla svettades som grisar och visst hade det sina nackdelar när vi skulle åka tillbaka några timmar senare. Då höll vi på att frysa ihjäl, iallafall jag. Har aldrig frusit så mycket som jag gjorde då, mina händer dog bokstavligen.

Även denna kväll la vi oss senare än nödvändigt, Paranormal Activity 2 "underhöll" oss denna natt. Som om jag inte hade fått nog av spökhistorier och annat läskigt natten innan, nej nej självklart inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0