KING OF SPAIN

Herre jösses vad trött jag är. Dagen har varit lång och det känns som att jag har hunnit göra massvis med saker. Har äntligen upptäckt livet som inte bara består av att äta, träna och sova. Skönt att bryta lite mönster för ovanlighetens skull.

Idag hade vi lektioner på Rocklunda som vanligt, från 8.30-13.30. Tog mig därefter in till stan för att byta buss men blev istället kvar där hela dagen. Chillade med Sara på Jensen tills Sandra slutade så att vi alla tre kunde gå och fika, (note to myself: sluta ät/drick upp studiebidraget och skaffa dig ett jobb!) Efter någon timme bestående av skitsnack åkte de hem och jag fortsatte glida omkring i stan. Runt kl.18 kom mamma ner och gjorde mig sällskap och då gick vi runt och letade efter en ny vinterjacka till moi. Nu hänger en superfin lite längre kavajliknande skapelse på min garderobsdörr och jag är mer än nöjd! Tack Mami. Ska inviga den imorrn, och då får ni förhoppningsvis se bild på den också. Avslutningsvis hoppas jag att ni också har haft en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0