LÖPNING

Avklarat helveteslöpningen ännu en gång. Förvånar mig själv varje gång. Alltså löpning, det är fan den absolut VÄRSTA, TRÅKIGASTE och JOBBIGASTE träningsformen, just hate it. Men jag får väl tänka på hur tråkigt det är att spela fotboll sen i vår om man inte orkar springa haha. Det är förresten helt sjukt vilken förmåga till att motivera mig själv jag får när jag lyssnar på musik under tiden jag springer. Provade att springa en intervall utan musik för ett tag sen och då ville jag typ lägga mig ner och dö? Med musik blir jag taggad som fan och känner mig starkast i världen haha. Tips till de som också har svårt att finna motivation i spåret - lyssna på musik! Den här låten blir jag taggad av. Nog babblat, up next: dusch och bums i säng. Svintrötttttttt tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0