BRA HELG

I fredags bjöd jag hem Sandra & Sara till mig. Vi åt tapas (så jävla götttttt), drack goda drinkar, lyssnade på bra musik och spelade lite spel. Runt halv 12 åkte vi ner på stan och träffade R plus hans kompisar. Vi hängde en stund på Bill & Bob, gick sedan vidare till Pluto, men eftersom de andra redan hade gått in och jag, Sara, Sandra och Rasmus inte orkade stå i den långa kön (fett ovärt) gick vi till Tabazco istället. Där köpte vi varsin drink och snackade lite. Mys.

 

I lördags kom några vänner hem till mig på grillkväll (skräll att jag vill äta..haha). Vi satt ute på altanen med massor av filtar, tända ljus, bra musik och god mat. Längtar så himla mycket tills kvällarna blir varmare.
 


Jag älskar dig hjärtat.


 
På söndagen solade jag och R, sen cyklade vi till Kajens i det fina (dock blåsiga) vädret och köpte kulglass med smak av frozen yoghurt (min favorit!), kiwi, saltlakris, polka och apelsinsorbet. Fan vad jag uppskattar våren alltså. Man blir så himla glad av minsta lilla sol och jag älskar att ta vara på helgen och göra roliga saker med mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0