HAIR ISSUE

 
Alltså jag vet verkligen inte vad jag vill göra med mitt hår. Hallå hallå lilla i-landsproblemet. Bilden i mitten i nyast av de i kollaget. Hade planer på att låta det växa ut (se den minsta svartvita bilden när jag har väldigt långt hår), och sedan få tillbaka min egna färg också (har ju slingat det blondt ett antal gånger, senast jag gjorde det var väl innan studenten för 1 år sen, så det är ju ett tag sen, har typ egentligen råttfärgat hår haha) Men vet inte om jag orkar spara ut det, det tar så jäkla tid juuu. Har annars funderat på att klippa det jämnare och sedan slinga det super blondt. Fick lite inspiration ifrån "Mickan" i solsidan. Det är så fint med page. Men jag vet inte..inte så platina blont som hon har, utan lite mer naturligt. Å andra sidan är det ett sånt jävla jobb att hålla det fräscht. Inge snyggt med en utväxt ju. Ajaaaaaa. Vi får väl se vad jag gör med mitt skatbo :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0