FEM SAKER SOM

Fem saker som…

 

Upprör dig
1. När någon uttrycker sig oförskämt angående någon annans utseende. Exempelvis när en kille kallar en tjej för tjock, då blir jag så jävla förbannad.
2. Orättvisor
3. Onödiga kommentarer/pikar/människor som tar ens energi
4. Att förlora
5. Skitsnack/onödigt drama
 



Gör dig glad
1. Haha börjar alltid le för mig själv när jag ser fulsöta små hundar gå förbi.
2. När man kämpar för något och sedan gör framsteg/får utdelning på det man gör
3. Han
4. Att umgås med mina vänner
5. Vårsolen/fint väder



Du älskar
1. Min familj, vänner och pojkvän
2. Att vara spontan
3. Att resa och upptäcka nya platser i världen
4. När han kramar mig bakifrån och pussar mig i nacken
5. Att ha nåt att se fram emot



Favoritlåtar just nu
1. J.Cole – Power Trip
2. Oskar Linnros – Hur dom än
3. Hela Rihannas album
4. -
5. (Kommer inte på några fler haha, har ni några tips kanske?)



Du gjort idag
1. Skrivit klart papper ang collage
2. Sovit alldeles för länge
3. Druckit kaffe 
4. Ätit chokladbollar
5. Pussat på min favorit

 

Händer i helgen
1. Idag (fredag) ska jag umgås med Rasmus, vi ska laga mat tillsammans och bara ta det lugnt, kanske umgås med några vänner lite senare.
2. På lördag kommer några vänner hem till mig och vi ska förfesta hos mig sedan gå ut.  
3. Gå på promenad i det fina vädret
4. Sova länge
5. Kanske hälsa på pappa i hans nya lägenhet

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0