THESE DAYS

Blivit nyfiken och inspirerad av Indien och indisk mat, vill so bad resa till Asien. Målar naglar i starka somriga färger. Bär solglasögon och längtar efter varmare väder. Klär mig mest i tights och oversize tröjor eftersom det är ca det skönaste som finns då jag starkt ogillar att ha jeans på mig även fast det är snyggt. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu men allt känns ändå som ett litet kaos då det händer det massa massa i mina tankar. Viktiga val angående framtiden lurar runt hörnet. Ena dagen känner jag mig super motiverad till allt vad livet innebär och andra dagar vill jag mest bara trypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Men aa kompisar, livet rullar väl på, i rätt riktning också. Ser fram emot så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0