ÖNSKELISTA - FÖDELSEDAG & JULAFTON

 
Vintern börjar närma sig, vilket betyder att det snart är min födelsedag samt julafton. Det är inte sååå lång tid kvar tills det är min tur att fylla 20 nu! Här är min önskelista. Från Cervera finns det några vinglas & whiskeyglas som jag tycker är fina (haha kanske är lättare om jag önskar mig presentkort från Cervera istället eftersom jag inte vet vilka av dom på bilden jag önskar mig, alla är så fina). Johnny Bulls bootsen har jag velat ha ganska länge, dom bruna. Så snygga!! Tror faktiskt att dom står högst upp på min wishlist just nu. Tycker även att det är roligt med inredning så av pappa har jag önskat mig ett presentkort från Åsby Hem & Trädgård. Har siktet inne på något fint porslin från Bruka Design, har inte bestämt mig för vilken färg ännu bara. Och så drömklockan från Michael Kors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0