23 MINUSGRADER

Idag när jag vaknade var det -23 grader ute, INTE OKEJ. Men då kom iallafall vantarna som mamma stickat till användning. Störd som jag är gick jag till skolan idag trots att jag bara sovit en halvtimme. Somnade runt 6 imorse, och gick upp en halvtimme senare. Konstigt nog har jag varit glad och hyperaktiv hela dagen, thumbs up I guess!

På samhällen spelade vi ett roligt spel där vi blev indelade i olika lag, respektive lag skulle sedan få styra över ett påhittat land. Man skulle utse stadsminister, finansminister osv, och sedan försöka få sitt land så bra som möjligt genom att kanske sammarbeta med andra länder, föra krig, kompromissa osv. Låter kanske hur tråkigt som helst, men det var skitkul iallafall!


Nu ska jag lägga mig framför tv'n med ett glas cola, är hur törstig som helst. Somnar gott inatt gör jag säkert också av olika anledningar hihi, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0