DIN OSÄKERHET LYSER IGENOM, DU BEHÖVER INTE SÄTTA PÅ DIG DEN DÄR MASKEN. JAG VET VEM DU ÄR EGENTLIGEN, OCH DET VET DU OCKSÅ.


Är så jävla trött på människor som inte kan vara sig själva. Jag tycker det är så sjukt pinsamt. Människor som ständigt måste få bekreftelse av andra. Personer som inte vågar vara sig själv för att de är rädda för vad de andra ska tycka. Varför inte bara vara sig själv och bli omtyckt av riktiga vänner för den just DU är? Asså jag förstår inte riktigt. Sluta bara försöka leva upp till andras förväntningar, sanningen kommer ändå alltid ikapp dig förr eller senare. Sluta döma andra, och sluta svansa efter de du anser ha "högre status". Jag ser sånt här dagligen och jag ser sånt här så sjukt tydligt, och det gör mig verkligen riktigt irriterad. Folk som hänger efter andra i hopp om att höja sina statusar. Folk som så fort de går ut genom sina ytterdörrar förvandlas till helt andra personer. Vad är det egentligen som är så viktigt att uppnå?

"BE YOURSELF, EVERYBODY ELSE IS TAKEN"


Kommentarer
Postat av: sara .b.

fan riktigt bra sagt!

2010-12-13 @ 18:53:45
URL: http://bruggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0