BUSSCHAUFFÖRSJÄVEL

Varför kan busschaufförer aldrig vara trevliga? Blir så sjukt irriterad!!!!!!!

Jag skulle vara snäll och hjälpa en gammal gubbe med sms biljett. Min kompis går in framför mig och jag ber henne fråga busschauffören vad det ska stå i smset för en vuxen-biljett. För det första, sitter han och lyssnar på musik och hör inte att vi frågar, sen när jag frågar igen vad det ska stå i smset så dumförklarar han mig och säger "Om du hade kollat på den lilla gula rutan där borta vid busstidtabellrna hade du vetat vad det skulle stå!!" Jag försvarar mig själv och säger "Men herregud, kan du inte bara säga vad det ska stå, det borde du väl veta?!?!" Till svar får jag "Nej, du får gå ut och kolla själv!" åhhhhh ÄCKEL.


Sämst bildkvalité, I know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0