WHO SAYS I CAN'T BE FREE, FROM ALL OF THE THINGS I USED TO BE

Fick med mig en superfin ring och ett fint halsband från H&M idag när jag var på Hälla. Köpte även en kavaj från monki, ÄNTLIGEN! Har velat ha en hur länge som helst, men det har inte blivit av att jag köpt någon, men nu så är det gjort iallafall. Bild på den lägger jag kanske upp senare, får ta en "dagens outfit"(HATAR det ordet haha..)-bild någon gång när jag har den på mig.


Längtar tills jag flyttar förresten, orkar inte bo här längre! Sitter ju och ruttnar, roligt liv. Imorgon ska jag gymma också, skittråkigt. Hatar att gymma, och att vi har samling kvart i 11 gör ju inte saken roligare direkt. Det innebär alltså att jag måste gå upp klockan 10, blööööh. Jaja, ska försöka hitta något r o l i g t att sysselsätta mig med nu, tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0