I WANT TO GET AWAY

Det har gått ett bra tag sedan jag skrev här sist, så det kan väl vara dags att uppdatera lite igen känner jag. Hade en bäst vecka i Holland med två av mina bästaste. Hade riktigt kul trots att vädret sög, det blir ju vad man gör det till lixom. Längtade faktiskt lite hem sista dagen, men just nu vill jag bara bort från Sverige igen. Vill ha den där frihetskänslan tillbaka. Har också länge saknat en vit sandstrand och havet, och att man kan vara så pass spontan och slippa planera dagarna i minsta detalj. Jag gillar inte att planera. 



Hm...en sista minuten till Maldiverna, nån som är på?


Kommentarer
Postat av: carris

jag är fett på!!!!!

2011-08-02 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0