HONUNGSMELON OCH INTERNETANSLUTNINGSPROBLEM

Nej, nu får jag DAMP!!!!! Har försökt publicera det här inlägget i snart 20 minuter men internethelvetet krånglar så in i helvetet det också! Hoppas det funkar nu när jag klickar på publicera, annars skiter jag fan ire.


...Ja, det är väl ungefär vad den här kvällen har bestått lite utav. Det känns dock lite småjobbigt att jag först måste skriva mitt blogginlägg i ett word-dokument, för att jag just nu inte kan publicera det direkt på bloggen pga. krånglande internetanslutning. Nåväl. Jag sitter och äter honungsmelon och har tagit en liten paus från mitt Harry Potter-film-tittande. Måste säga att de filmerna är några av de bästa som någonsin gjorts! Innan jag återgår till filmen ska jag kolla igenom lite bloggar, enligt bloglovin har jag 412 olästa inlägg. Ops...känns som någon har varit lite inaktiv på sistone?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0