I'M A FOOL IN LOVE BUT I'M WILLING TO STAY HERE

Julstjärnan lyser i fönstret och jag känner doften av min vita hyacint som står i fönstret. Det luktar jul. Kan knappt fatta att det är en vecka kvar tills det är julafton, och knappt 5 dagar tills jag fyller 18! Tiden går fort. Just nu sitter jag ihopkrupen på min säng och kikar på mina presenter jag fick av en massa fina människor under kvällens middag. Tack ännu en gång ni som kom! Hoppas ni hade trevligt, för det hade jag iallafall! Nu ska jag titta på disney och sedan sova hihi. Puss

Kommentarer
Postat av: carianne

tack för att jag fick komma!!! snart flippar vi tillsammans på krogen bellis:P:P

2011-12-17 @ 12:03:29
URL: http://cariannebaly.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0