RUBRIK, AH VISST

Igår umgicks jag med Jennie ett tag på eftermiddagen, vi gick runt lite på stan fast hamnade rätt snabbt på ett fik istället. Mucho treeeevligt, var längesen jag träffade henne så det var asnajs. På kvällen umgicks jag med Philip och Chrille, var tänkt att vi skulle ha Harry Potter-maraton men det gick ju inge vidare haha, lyckades kolla klart på en film iallafall. Så det får vi ta igen någon annan dag framöver.

Idag har jag inte gjort något speciellt, bara varit iväg till gamla huset och hämtat resten av mina saker (nästan allt iallafall), borde egentligen ha börjat fixa lite i mitt rum men istället har jag fastnat här framför datan, värt. Kvällen ska iallafall spenderas hemma hos Carianne med massa trevliga människor, så det blir nog finfint. PUSS

I brist på bilder får detta duga, gammal bild sen i höstas typ?

Kommentarer
Postat av: carianne

sötisso!

2011-02-19 @ 15:51:52
URL: http://cariannebaly.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0