BE STRONG AND CARRY ON

Ville typ börja gråta idag efter löpträningen, det var så sjukt jävla jobbigt. Bättre blev det inte heller av att folk sprang om mig, kände mig totalt jävla värdelös. Egentligen hade jag velat ge upp, lägga mig på marken och bara döööööö, för fick så sjukt ont i magen när jag sprang. Men pinade mig igenom de sista varvet och gav mig fan på att inte komma sist. Och det gjorde jag inte heller.

Efter löpningen var det dags för 45 min boxning, sjukt jävla kul! Älskar boxning. Iallafall så trodde jag ALDRIG att jag skulle orka med tanke på hur jag mådde, hade 0 motivation också så kände mig svagast på jorden. Men efter sisådär 10 min kändes allt bättre och jag kunde typ köra på som vanligt.


Ahapp nu när ni varit så duktiga och kämpat igenom texten över, vill jag iallafall komma fram till att det är sjukt egentligen hur mycket mer man orkar än vad man tror, allt sitter i princip i skallen. Så...HEJA HEJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0