HOUSEWIFE


Har en tendens att fastna vid datorn alldeles för länge när jag väl satt på den (kom på mig själv alldeles nyss sitta och läsa en massa bloggar, fast det inte var det jag skulle göra vid datorn...) Nåväl. Tro det eller ej men jag skulle faktiskt klara av att bo ensam (Aa juste mamma!!!!), trots att det 9 av 10 gånger ser ut som ett bombnedslag i mitt rum. Har precis belönat mig med en kopp kaffe (fett vuxen:P) eftersom jag städat i köket, plockat ur och i diskmaskinen och tvättat. Ska nu alldeles strax gå ut och hänga upp tvätten och sedan fortsätta med det andra som ska tvättas, efter det ska jag laga lite mat. Har redan överträffat mina förväntningar, gud vilken duktig hemmafru jag är.

Kommentarer
Postat av: tottttt

fin du eeeeeee!

2011-07-13 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0